onsdag 3. oktober 2007

Hva skrev du, skrev du?

Jeg kommer sikkert sakte, men sikkert til å avsløre hvor jeg står politisk. Ser for meg at flesteparten av innleggene vil i hovedsak dreie seg om politikk, samfunn, økonomi og den sjangeren der generelt. Renta gikk opp, Halvorsen avskaffer fattigdom, Jens gestikulerer ukontrollert, Jensen har mistet stemmen, RV har hedret NATO.... Denne typen overskrifter kommer jeg garantert til å kommentere. Skriv gjerne om dere er uenige, men ikke gå bananas, jeg har like liten markedandel på blogging som kanalen FEM har på TV.

Det er likevel en ting som ikke engasjerer meg særlig. Residentene på slottet og skaugum kommer jeg sjelden til å si noe om. Kan nesten garantere at HKH Mette-Marit kommer fra NÅ av aldri til å få særlig mer plass på denne bloggen. Sånn... da er det avklart.

Nå er det Rosenborg - Schalke 04 som gjelder. Vil gjerne at trønderne kommer seirende ut av denna, men hvis Schalke 04 er bedre enn Fredrikstad så er jeg redd det blir stygge tall. Får håpe det snør da, som det pleier å gjøre når store lag møter opp på Lerkendal.
Just kidding. C'mon Tørum, lets kick some German ham!

Ingen kommentarer: